|
Togkrøll allerede første dag – måtte snu i Verdal for å unngå forsinkelserRedaksjonens kommentar: Vi kan forstå at det oppstår trafikkoperative problemer, både av tekniske og andre driftsoperative årsaker i togdriften. Norsk jernbanedrift har mye å forbedre og det går sakte, så vi skal ikke ha for store forventninger. Men både operatørene og Bane NOR er vel kjent med at informasjon er en kritisk faktor overfor de reisende når det oppstår avvik i trafikken. Som vi opplever det bør vi forvente at man intensiverer informasjonsinsatsene for å bli bedre. Det er kanskje mer et operativt problem på organisatorisk nivå enn et teknisk og kompetansemessig. Skjønt det siste kanskje også behøver oppgraderes. Vår oppfatning er at frekvente mangler i informasjonshandteringen er en kritisk faktor for kundeindeksen
Antall kommentarer: 0
Publisert 09 Jun 2020 av jernbane
Powered by CuteNews
|
|
|