STARTSIDEN / NYHETSARKIV
 

Nyhetsarkiv

Flere spor og økt kapasitet kan gagne flere passasjerer enn høyhastighetstog

Høyhastighetstog i Norge: Raskere tog eller økt kapasitet? Høyhastighetstog i Norge er teknisk mulig, men InterCity-utbyggingen kommer i første rekke.

Les mere...

Høyhastighetstog i Norge: Raskere tog eller økt kapasitet? Høyhastighetstog i Norge er teknisk mulig, men InterCity-utbyggingen kommer i første rekke.

Les mere...

Kommentarer: 1

Publisert 07 Jul 2019


av TK @ 09 Jul 2019 09:43 am
210 ville være passe,FLIRT klarer dette. Og ved levering oppgitt maks-fart 250 km/h. Men det ser ut til at det allerede nå ventes spormangel, nye tunneller trenges, for de virkelig raske tog.
Ditt navn:

Remember me

Din e-postadresse:
(optional)

Kommentar:

Captcha

CAPTCHA, click to refresh

Powered by CuteNews

 

 

Samarbeidspartnere:

2021 is the European Year of Rail

 

For Jernbane er en frittstående landsdekkende medlemsorganisasjon som på fritt grunnlag virker for at jernbanen skal utføre en betydelig større andel av transportarbeidet i Norge og mellom Norge, Norden og Europa.

Vi legger vekt på jernbanen som ryggraden i et miljøvennlig, sikkert, raskt og kapasitetssterkt transportsystem. Vi er også opptatt av gode overgangsløsninger for både personreiser og godstransporter. 

 

 

For Jernbane
Postboks 3455 Bjølsen
0406 OSLO
Bankkonto: 1254.20.33523
E-post: leder@jernbane.no

Copyright 2008 - 2020 © For Jernbane. All Rights Reserved.
Her kan du laste ned vår logo i ulike format-»