STARTSIDEN / NYHETSARKIV
 

Nyhetsarkiv

Bane NOR om de siste ukers trøbbel på jernbanen Aviser, andre nyhetsmedier 15 Dec 2022
Norge med i EUs korridor fra Skandinavia til Middelhavet Aviser, andre nyhetsmedier 12 Dec 2022
Stor stemning på den første vanlige togturen på Follobanen: - En fest Aviser, andre nyhetsmedier 11 Dec 2022
H.M. Kong Harald åpner Follobanen Aviser, andre nyhetsmedier 02 Dec 2022
Statsbudsjettet: Pengar til «Noregs verste veg» Aviser, andre nyhetsmedier 29 Nov 2022
Statsbudsjettet . FJ pressemeldinger og kommenterar til partienes prioriterig av jernbanen Pressemeldinger 28 Nov 2022
EU-kommisjonen: Ingen dialog med Norge om tog-privatiseringen Aviser, andre nyhetsmedier 28 Nov 2022
Follobanen: Stor øvelse før åpning - togbrann med 200 frivillige Aviser, andre nyhetsmedier 27 Nov 2022
Her stopper ikke toget etter flere togrøverier: – En uvanlig situasjon Aviser, andre nyhetsmedier 21 Nov 2022
40 prosent flere feil med store følger for togtrafikken Aviser, andre nyhetsmedier 21 Nov 2022
Rasende på Bane Nor for ny parkeringsordning: – Så meningsløst som det kan få blitt Aviser, andre nyhetsmedier 18 Nov 2022
Er Ringeriksbanen bra for Norge? Våre forslag og kommentarer 14 Nov 2022
Langtur med tog tar lengre tid no enn for 22 år sidan Aviser, andre nyhetsmedier 14 Nov 2022
Sørlandsbanen åpner onsdag kveld Aviser, andre nyhetsmedier 08 Nov 2022
Green Cargos administrerende direktør avgår Aviser, andre nyhetsmedier 08 Nov 2022
SJ girer opp: Gjeninnfører hurtigtog mellom Oslo og Stockholm Aviser, andre nyhetsmedier 08 Nov 2022
Togaksjonister protesterer på kutt: – Bergensbanen skal ikke skrinlegges Aviser, andre nyhetsmedier 06 Nov 2022
Godstog truffet av steinras: – Første vi gjorde var å få føreren i sikkerhet Aviser, andre nyhetsmedier 04 Nov 2022
NTP utredningsoppdrag 2025-2036 Nasjonal Transportplan 01 Nov 2022
Togselskapet Green Cargo avvikler innenriks godstrafikk i Norge Aviser, andre nyhetsmedier 31 Oct 2022
Bane NOR. Nye planer for ERTMS på Gjøvikbanen og Nordlandsbanen Aviser, andre nyhetsmedier 28 Oct 2022
Referat fra ekstraord. årsmøte i FJ 12. september 2022 Valg/Årsmøte 24 Oct 2022
Høringsnotat og tilleggskommentarer statsbudsjettet 2023 Statsbudsjett 24 Oct 2022
For Jernbanes styre Styre 20 Oct 2022
Mister to tog i rushtiden – får 11 minutter lengre reisevei til Oslo S Aviser, andre nyhetsmedier 14 Oct 2022
Rettelse av artikkel i nr 3-2022 Medlemsblad 13 Oct 2022
Nye forutsetninger for Nord-Norgebanen Aviser, andre nyhetsmedier 10 Oct 2022
Hurtigtog til Stockholm kan gi nesten en halv million færre flyreiser. Aviser, andre nyhetsmedier 09 Oct 2022
Bane Nor følger situasjonen etter sabotasje i Tyskland Aviser, andre nyhetsmedier 08 Oct 2022
FJ Pressemelding jernbanebudsjettet Pressemeldinger 06 Oct 2022
Slik er satsingene på samferdsel: Dropper store prosjekter Aviser, andre nyhetsmedier 06 Oct 2022
Togtrøbbelet på Oslo S Aviser, andre nyhetsmedier 05 Oct 2022
Østfoldbanen: Lover bedre hverdag for togreisende om tre år Aviser, andre nyhetsmedier 23 Sep 2022
Lyntog er bra for klima, miljø og næring Høgfart 22 Sep 2022
Tog på Østlandet: Hvorfor vil regjeringa splitte jernbanen når de er for å samle den? Aviser, andre nyhetsmedier 22 Sep 2022
Hundrevis av jernbanefolk forlater Ap Aviser, andre nyhetsmedier 22 Sep 2022
Regjeringen tror på stans i privatiseringen av jernbanen – også etter 2023 Aviser, andre nyhetsmedier 22 Sep 2022
Oslo S: Bane Nor om togkaoset: – Vi må bare beklage Aviser, andre nyhetsmedier 18 Sep 2022
Ønsker lyntogsatsing i statsbudsjettet Høgfart 14 Sep 2022
Ønsker lyntogsatsing i statsbudsjettet Aviser, andre nyhetsmedier 14 Sep 2022
Debattinnlegg av statssekretær Vasara: En mer driftsstabil jernbane Nytt fra storting og regjering 13 Sep 2022
Starter utredning av sammenslåing av Vy og Flytoget Aviser, andre nyhetsmedier 09 Sep 2022
Vy angriper tograpport: «Antas», «antar», «antatte fordel», «antas» Aviser, andre nyhetsmedier 08 Sep 2022
Skriftlig spørsmål tll samferdselsministeren Artikler og mediaoppslag 06 Sep 2022
Skriftlig spørsmål fra Torgeir Knag Fylkesnes (SV) til samferdselsministeren Nytt fra storting og regjering 06 Sep 2022
Vy slo tilbake da de tapte jernbanekonkurransene Aviser, andre nyhetsmedier 02 Sep 2022
Ap-veteran melder seg ut av partiet i jernbane-protest Aviser, andre nyhetsmedier 29 Aug 2022
Nattog Oslo-København tidligst fra 2025 Aviser, andre nyhetsmedier 22 Aug 2022
Sørlandsbanen: Frykter lengre reisetid når tog skal byttes ut Aviser, andre nyhetsmedier 22 Aug 2022
Sverige: SJ og Trafikverket uenige om kaoset i togtrafikken Aviser, andre nyhetsmedier 21 Aug 2022

<< Previous 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 19 ... 21 ... 23 ... 25 ... 27 ... 29 ... 31 ... 33 ... 35 ... 37 ... 39 ... 41 ... 43 ... 45 ... 47 ... 49 ... 51 ... 53 ... 55 ... 57 ... 59 ... 61 ... 63 ... 65 Next >>

Powered by CuteNews

 

 

Samarbeidspartnere:

 

For Jernbane er en frittstående landsdekkende medlemsorganisasjon som på fritt grunnlag virker for at jernbanen skal utføre en betydelig større andel av transportarbeidet i Norge og mellom Norge, Norden og Europa.

Vi legger vekt på jernbanen som ryggraden i et miljøvennlig, sikkert, raskt og kapasitetssterkt transportsystem. Vi er også opptatt av gode overgangsløsninger for både personreiser og godstransporter. 

 

 

For Jernbane
Postboks 3455 Bjølsen
0406 OSLO
Bankkonto: 1254.20.33523
E-post: leder@jernbane.no

Copyright 2008 - 2020 © For Jernbane. All Rights Reserved.
Her kan du laste ned vår logo i ulike format-»